unnamed

 

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”

Operacja mająca na celu sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Przewidywane wyniki operacji: postęp finansowy we wdrażaniu operacji w ramach

Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”

Operacja mająca na celu sprawne wdrażanie LSR, w tym realizacja Planu Komunikacji współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.4 Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Przewidywane wyniki operacji: postęp finansowy we wdrażaniu operacji w ramach

Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność


Najnowsze

Wyróżnione

Informacje i instrukcje dla wnioskodawców

Informacje i instrukcje dla wnioskodawców  

Pierwszy krok

Zgodnie z wytycznymi Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w zakresie pomocy finansowej w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027: „O pomoc może ubiegać się wyłącznie podmiot posiadający numer EP”.

WAŻNE! Warunkiem uzyskania wsparcia jest pozyskanie NUMERU EP (numer ewidencji producenta ARiMR), tj. numeru identyfikacyjnego nadawanego przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR).

Obowiązek dotyczy wszystkich!
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą fizyczną planującą założenie działalności gospodarczej, jednostką sektora finansów publicznych, stowarzyszeniem czy inną osobą prawną – aby otrzymać dofinansowanie z funduszy unijnych, musisz posiadać numer producenta ARMiR nadany w trybie przepisów o krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności (Dz.U z 2014 r. poz. 1872 z późn. zm.).

Czym jest numer ewidencji producenta ARiMR?

To 9-cyfrowy kod, który jednoznacznie identyfikuje każdego beneficjenta środków unijnych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej. Stanowi on podstawę do ewidencji producentów rolnych i jest niezbędny do ubiegania się o różnego rodzaju dotacje i wsparcie.

Jak uzyskać numer EP?

Jeśli podmiot ubiegający się o przyznanie pomocy nie posiada nadanego numeru identyfikacyjnego, należy wypełnić i złożyć odpowiedni wniosek.

Możesz to zrobić na dwa sposoby:

1. Osobiście – składając wniosek na formularzu opracowanym i udostępnionym przez ARiMR – w oddziale ARIMR właściwym miejscowo.

2. Online – poprzez platformę e-PUAP używając swojego profilu zaufanego.

Wniosek i Instrukcja wypełniania dostępne są na stronie internetowej ARiMR
Link: https://www.gov.pl/web/arimr/wniosek-o-wpis-do-ewidencji-producentow2

Ważne informacje

  • Numer producenta ARiMR jest unikalny dla każdego podmiotu.

  • Numer ten nie podlega dziedziczeniu – następca prawny musi samodzielnie ubiegać się o jego nadanie

Drugi krok – rejestracja w systemie PUE ARiMR

Po uzyskaniu numeru ewidencyjnego producenta (EP), kolejnym, niezbędnym krokiem, jest rejestracja w systemie ARiMR. Rejestracja ta umożliwi korzystanie z systemu teleinformatycznego ARiMR, m.in. składanie wniosków o dofinansowanie za pomocą generatora.

Jak zarejestrować konto w PUE?

Aby skorzystać ze strony ARiMR, należy posiadać/utworzyć konto zgodnie z Instrukcją logowania do Platformy Usług Elektronicznych (PUE). Uzyskanie dostępu do aplikacji (założenie konta) odbywa się w formie elektronicznej. System teleinformatyczny ARiMR regulowany jest w oparciu o art. 10 ustawy ARiMR i dostępny jest z poziomu strony internetowej ARiMR
Link: https://epue.arimr.gov.pl/pl/strona-glowna

Szczegółowa instrukcja w PDF znajduje się poniżej w sekcji instrukcje dla wnioskodawców – pkt.1

Profil zaufany jako środek identyfikacji elektronicznej

Wnioskodawco!

Wszystkie nabory w nowym okresie programowana 2023-2027 odbywać się będą w systemie teleinformatycznym ARiMR. Dlatego, w celu weryfikacji Twojej tożsamości, niezbędne będzie posiadanie przez Ciebie profilu zaufanego.

Profil zaufany jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Dzięki niemu możesz potwierdzić swoją tożsamość w Internecie oraz podpisać dokument podpisem elektronicznym, jeśli jest to niezbędne do załatwienia Twojej sprawy.

Twój podpis elektroniczny

Profil zaufany umożliwia elektroniczne podpisywanie dokumentów. Dzięki temu możesz złożyć np.: podanie, wniosek, odwołanie czy skargę bez konieczności drukowania dokumentu, jego ręcznego podpisywania i skanowania. Profilem zaufanym możesz logować się w różnych systemach i aplikacjach administracji publicznej, aby załatwiać sprawy urzędowe. Podpis elektroniczny ma taką samą wagę jak podpis odręczny.

Jak założyć profil zaufany?

Profil zaufany założysz na stronie www.pz.gov.pl wybierając przycisk “Zarejestruj się” i wybierając jedną z podanych tam opcji.

Jeśli nie wiesz, jak to zrobić – obejrzyj film na YouTube
link:https://www.youtube.com/watch?v=QjDpirVDCMg

Instrukcje dla wnioskodawców

Wytyczne dla wnioskodawców

baboszewociechanowdzierzazniajoniecnaruszewoplonskraciazczerwinsksochocinzaluskiczerwinsk

MazDniRol 24

domlgd

okladka publikacji CoWiP

 

ikonka broszura okładka

ikonka

Certyfikaty Przyjazne Mazowsze

IKONKAAA

ikonka2019

IKONKA

 

 

ikonka Ciekawostki Turystyczne

 

ikonka TWÓRCY LOKALNI

 

ikonka produkty lokalne

 

ikonka ciekawe biografie

 

 

2

 

mpnt

 

skrzat

 

 

Skrzatolandia

 

ikonka aktualna

LGD KSIAZKA

napisz

ziemia plonska okladka

okladka do akceptacji 1

IKONKA POTENCJAŁ TURYSTYCZNY

Archiwum artykułów